Izmantošanas noteikumi:
Šie izmantošanas noteikumi attiecas uz ikvienu personu, kas vēlas piekļūt šajā tīmekļa vietnē piedāvātajiem tekstu sūtīšanas pakalpojumiem. Lai iepazītos ar mūsu vispārējiem noteikumiem, lūdzu, atsaucieties uz angļu valodā pieejamo PDF failu. Izmantojot šo vietni, jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar mūsu vispārējiem noteikumiem un tos pilnībā pieņemat.
Apraksts:
- Vispārējie noteikumi: šie pakalpojuma izmantošanas noteikumi.
- GDPR: Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 no 2016. gada 27. aprīļa par personisko datu aizsardzību un to brīvu apriti, atceļot 95/46/EK direktīvu.
- Klients: jebkura fiziska persona, kas ir vismaz 16 gadus veca, vai jebkura juridiska persona, kas piekļūst pakalpojumiem un ir noslēgusi līgumu ar SūtītSMSAnonīmi, vai ir saņēmusi piedāvājumu vai cenu piedāvājumu no tās.
- Līgums: līgums starp SūtītSMSAnonīmi un Klientu par pakalpojuma izmantošanu.
- Puses: kopumā apzīmē SūtītSMSAnonīmi un Klientu.
- Produkti: visi SMS pakalpojumi, kas pieejami, izmantojot tīmekļa vietni sūtitSMSanonīmi.lv.
- SūtītSMSAnonīmi: zīmols, ko pārvalda uzņēmums SūtītSMSAnonīmi, kura juridiskā adrese atrodas Lilē.
1. Informācija par operatoru (SūtītSMSAnonīmi)
- Uzņēmuma nosaukums: SūtītSMSAnonīmi, uzņēmums reģistrēts Lilē.
- E-pasts: Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu esa.contact.hub@gmail.com.
2. Vispārējo noteikumu piemērošanas joma
Šie Vispārējie noteikumi regulē visas piedāvājumus, komercattiecības, līgumus un juridiskās interakcijas, kas pastāv vai nākotnē var rasties starp SūtītSMSAnonīmi un Klientu. Klienta iespējamie vispārējie noteikumi ir izslēgti.
Piekļūstot pakalpojumiem, tos izmantojot, lejupielādējot vai publicējot saturu, Klients apstiprina, ka ir izlasījis, sapratis un pieņēmis šos Vispārējos noteikumus.
3. Piedāvājums un līguma noslēgšana
Ja vien nav skaidri norādīts citādi, visi SūtītSMSAnonīmi piedāvājumi ir bezsaistē. Jebkura acīmredzama kļūda piedāvājumā (ieskaitot drukas kļūdas) nevar radīt SūtītSMSAnonīmi atbildību. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, tiklīdz Klients noklikšķina uz apstiprināšanas pogas, piemēram, "Sūtīt" vai "Turpināt" kādā no platformas vietnēm.
4. Maksājumu noteikumi
Visas norādītās cenas ir izteiktas eiro un ietver Pievienotās vērtības nodokli (PVN), kā arī citas piemērojamās nodevas, ja vien nav norādīts citādi. Izņemot gadījumus, kad līgumā vai piedāvājumā, ko sniedz EnvoyerSmsAnonyme, ir noteikts citādi, maksājums jāveic tūlīt pēc līguma noslēgšanas. Jebkurā gadījumā maksājums jāveic ne vēlāk kā piecu (5) kalendāro dienu laikā pēc līguma noslēgšanas.
Klients nekādā gadījumā nedrīkst veikt kompensāciju starp jebkādām prasībām, kas viņam ir pret EnvoyerSmsAnonyme, un jebkādām prasībām, kas EnvoyerSmsAnonyme ir pret viņu, ja vien nav saņemta skaidra un iepriekšēja piekrišana no EnvoyerSmsAnonyme.
Ja Klients patērētājs kavē maksājumu, un pēc divpadsmit (14) dienu laikā, kad nav reaģēts uz brīdinājumu, tiks piemērotas kavējuma procentu maksas saskaņā ar Komerclikuma 441-10. pantu. Šīs maksas tiks aprēķinātas, pamatojoties uz likumīgo procentu likmi, kas ir trīs reizes lielāka. Turklāt profesionālais klients ir parādā 40 eiro vienreizēju parādu piedziņas maksu saskaņā ar Komerclikuma 441-5. pantu, neskarot papildu izdevumus, kas radušies parāda piedziņai.
Ja Klients rīkojas profesionālā statusā, tad parādu piedziņas izdevumi tiks piemēroti automātiski jau no pirmās kavējuma dienas un būs 15 % no pamatsummas, ar minimālo summu 40 eiro.
5. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 221-28. pantu Klients patērētājs skaidri atzīst, ka pakalpojums, ko sniedz EnvoyerSmsAnonyme, ir pilnībā izpildīts pirms 14 dienu atteikuma termiņa beigu. Tādējādi viņš skaidri atsakās no savām atteikuma tiesībām. Atteikuma tiesības nekādā gadījumā neattiecas uz klientiem, kas rīkojas profesionālā statusā.
6. Klienta tiesības, pienākumi un atbildība
Klients garantē, ka viņam ir vismaz sešpadsmit (16) gadi, piekļūstot vai izmantojot pakalpojumu. Izmantojot produktu, viņam jāuzvedas atbildīgi un saskaņā ar saprātīga interneta un SMS pakalpojumu lietotāja gaidām.
Klients apņemas neizmantot pakalpojumu, lai sūtītu nelikumīgus ziņojumus vai komunikācijas Anonīmiem vai trešajām personām. Jo īpaši viņš aizliedz sūtīt, neierobežojot, aizskarošus, rasistiskus, diskriminējošus, pornogrāfiskus, provokatīvus ziņojumus, vai veikt nesankcionētus sūtījumus komerciāliem, ideoloģiskiem vai labdarības mērķiem (tā saukto SPAM). Klients arī aizliedz pakalpojuma izmantošanu nelikumīgiem vai krimināliem mērķiem.
Klients garantē, ka datu ievade un ziņojumu sūtīšana, izmantojot pakalpojumu, nekādā veidā nepārkāps trešo personu tiesības, tostarp intelektuālā īpašuma tiesības.
Klientam ir stingri aizliegts veikt savus procesus vai programmas, vai ārējos procesus, uz EnvoyerSmsAnonyme sistēmām un produktiem. Klientam jāpārtrauc izmantot programmatūru vai jebkādus citus līdzekļus, kas var traucēt pakalpojumu sniegšanu citiem lietotājiem.
Klients apņemas likumīgi izmantot sūtītāja adresi, rūpējoties, lai nesaskartos ar telefona numuriem, kas nepieder viņam, fiktīviem vārdiem (ieskaitot komerciālos nosaukumus, vārdu vai uzvārdu, kas nav Klienta), kā arī nelegāliem terminiem vai simboliem.
Klients nekādā gadījumā nav tiesīgs ievadīt, nosūtīt vai glabāt personas datus (saskaņā ar GDPR 4. pantu) caur vai saistībā ar Produktu un/vai EnvoyerSmsAnonyme sistēmām, izņemot personas datus, kas nepieciešami, lai nodrošinātu iepriekš minētā pienākuma izpildi.
Neskatoties uz šajā sadaļā noteiktajiem pienākumiem, Klients saglabā pilnu atbildību par datu ievadi Produktā, kā arī ziņojumu un/vai komunikāciju nosūtīšanu. EnvoyerSmsAnonyme neveic nekādu informācijas ievades vai nosūtīto ziņojumu pārbaudi.
Attiecīgi Klients paliek juridiski atbildīgs par visiem ievadītajiem datiem, kā arī nosūtītajiem ziņojumiem vai komunikācijām.
Klients apņemas arī atlīdzināt EnvoyerSmsAnonyme jebkādas trešo personu prasības (ieskaitot, bet neaprobežojoties ar, zaudējumu atlīdzības pieprasījumiem, trešo personu kompensācijām un regulējošo iestāžu uzliktajām naudām), kas izriet no viņa rīcības vai bezdarbības, kas ir pretrunā šajā pantā noteiktajiem pienākumiem.
Ja Klients neizpilda kādu no iepriekš minētajiem pienākumiem, viņam nekavējoties jāmaksā EnvoyerSmsAnonyme 5000 EUR sods par katru pārkāpumu, bez nepieciešamības pēc iepriekšējas brīdināšanas vai pierādījumu par kaitējumu. Šis sods ir jāmaksā, nezaudējot EnvoyerSmsAnonyme citus tiesiskos līdzekļus, tostarp iespēju pieprasīt papildu kompensācijas.
Ja Klients neievēro savus līgumiskos pienākumus, EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības apturēt piekļuvi pakalpojumiem, bloķējot IP adresi, bankas konta numuru, kredītkartes numuru un/vai e-pasta adresi, ko Klients izmantoja, lai piekļūtu Produktam.
7. EnvoyerSmsAnonyme tiesības, pienākumi un atbildība
EnvoyerSmsAnonyme apņemas izpildīt Līgumu ar rūpību un atbilstoši.
Datumi, pieejamības laiki un piegādes termiņi, ko sniedz EnvoyerSmsAnonyme, ir tikai aplēses un nekādā gadījumā nav stingri saistīgi. Šo informāciju nevar uzskatīt par obligātiem termiņiem, ja nav skaidri norādīts pretēji.
Ja ir problēmas ar interneta savienojumu vai aparatūras un/vai programmatūras defektu, EnvoyerSmsAnonyme centīsies atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk, tomēr par to nav atbildīgs. Ja šī defekta cēlonis ir trešā persona, EnvoyerSmsAnonyme nevar tikt turēts atbildīgs par dīkstāves ilgumu vai tās rašanos. Ja dīkstāve ir saistīta ar Klienta rīcību, atjaunošanas izmaksas sedz Klients.
EnvoyerSmsAnonyme arī patur tiesības uz laiku apturēt savus pakalpojumus apkopšanas darbu veikšanai, neradot nekādu atbildību no savas puses.
Visbeidzot, EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā negarantē, ka ziņojumi vai komunikācijas, kas nosūtītas, izmantojot Produktu, sasniegs adresātu tādā formā, kādā tās tika nosūtītas, vai ka tās tiks saņemtas noteiktajā laikā.
Tāpēc, EnvoyerSmsAnonyme noraida jebkādu atbildību par nepareizu vai novēlotu ziņojumu vai komunikāciju saņemšanu.
8. Atbildība
Produkti, ko piedāvā EnvoyerSmsAnonyme, ir paredzēti izmantošanai tikai Eiropas Ekonomikas Zonā (EEZ) un Francijā. Ja Klients izmanto kādu no Produktiem ārpus EEZ, Klients uzņemas visus riskus, kas saistīti ar šo izmantošanu. Tāpēc, EnvoyerSmsAnonyme noraida jebkādu atbildību par savu Produktu izmantošanu ārpus EEZ.
Ja EnvoyerSmsAnonyme neizpilda savas līgumsaistības, tās atbildība ir ierobežota ar tiešajiem zaudējumiem, līdz ar summu, kas tika iekasēta no Klienta pēdējo divpadsmit mēnešu laikā pirms incidenta, ar maksimālo ierobežojumu 2500 EUR par notikumu vai saistītu notikumu sēriju. Šie atbildības ierobežojumi neattiecas uz nodomu vai smagu neuzmanību no EnvoyerSmsAnonyme puses.
EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā nav atbildīga par citiem bojājumu veidiem, tostarp, bet ne tikai, netiešiem, sekas izraisītiem zaudējumiem vai saistībā ar ieņēmumu vai peļņas zudumu.
EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā nebūs atbildīga par kavējumiem, datu zudumu, termiņu neievērošanu, kas radušies izmaiņu dēļ Klienta apstākļos, informācijā vai materiālos, kā arī par bojājumiem, kas izriet no informācijas vai padomiem, ko sniedzis EnvoyerSmsAnonyme un kas nav skaidri iekļauti Līgumā. Šajā pantā minētie atbildības izslēgumi neattiecas uz nodomu vai smagu neuzmanību.
Lai varētu pretendēt uz kompensāciju, Klientam jāziņo par jebkuru izpildes trūkumu divu mēnešu laikā pēc piegādes. Ja tiek konstatēts trūkums, EnvoyerSmsAnonyme var, saprātīgā termiņā, to novērst, neuzņemoties maksāt zaudējumu atlīdzību.
Jebkura Klienta prasība pret EnvoyerSmsAnonyme beigsies pēc divpadsmit mēnešiem no incidenta, ja Klients nebūs veicis atbilstošus pasākumus attiecībā uz šo prasību.
Ja EnvoyerSmsAnonyme vai tās darbinieku vai pakļauto personu, par kurām tā ir atbildīga, rīcība ir vainojama, EnvoyerSmsAnonyme atbildība tiks ierobežota ar maksimālo summu 2500 EUR. Šis atbildības ierobežojums neattiecas uz nodomu vai smagu neuzmanību.
EnvoyerSmsAnonyme noteiktie atbildības ierobežojumi un izslēgumi, kas norādīti Vispārējos noteikumos, attiecas arī uz visām fiziskām vai juridiskām personām, darbiniekiem vai pakļautajiem, kurus EnvoyerSmsAnonyme izmanto Līguma izpildes gaitā.
Šajā pantā minētie atbildības ierobežojumi un izslēgumi nekādā veidā neierobežo citus EnvoyerSmsAnonyme noteiktos atbildības izslēgumus un ierobežojumus, kas iekļauti šajos Vispārējos noteikumos.
9. Nepārvarama vara
Papildus noteikumiem, kas paredzēti, nosacījumu neizpilde no EnvoyerSmsAnonyme puses attiecībā uz Klientu tiek uzskatīta par force majeure gadījumu, ja tas izriet no apstākļiem, kas ir neatkarīgi no EnvoyerSmsAnonyme gribas, kas kavē pilnīgu vai daļēju saistību izpildi vai padara šīs izpildes prasību nepamatoti smagu. Šie apstākļi ietver, bet neaprobežojas ar, piegādātāju vai citu trešo pušu neizpildi, elektrības padeves traucējumiem, datorvīrusiem, streikiem un darba apturēšanu.
Ja šāda situācija rodas un kavē EnvoyerSmsAnonyme pildīt savas saistības pret Klientu, šīs saistības var tikt apturētas, kamēr EnvoyerSmsAnonyme nav spējas tās izpildīt. Ja šī situācija turpinās desmit darba dienas, gan EnvoyerSmsAnonyme, gan Klients ir tiesīgi rakstiski izbeigt visu vai daļu Līguma. Šajā gadījumā EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā nebūs jāizmaksā kompensācija par jebkādiem zaudējumiem, pat ja tā gūst labumu no force majeure situācijas.
10. Konfidencialitāte
EnvoyerSmsAnonyme produkti nav paredzēti bērniem, kas jaunāki par sešpadsmit (16) gadiem. EnvoyerSmsAnonyme neizsaka, neapkopo un neuzglabā apzināti informāciju no personām, kuras tā zina, ka ir jaunākas par sešpadsmit (16) gadiem. Neviena produkta daļa nav paredzēta, lai pievilinātu publiku, kas ir jaunāka par sešpadsmit (16) gadiem. Turklāt EnvoyerSmsAnonyme nesūta nekādas komunikācijas nevienai personai, kas apgalvo, ka ir jaunāka par sešpadsmit (16) gadiem. Ja EnvoyerSmsAnonyme uzzina, ka lietotājs vai klients ir jaunāks par sešpadsmit (16) gadiem, tā veiks nepieciešamos pasākumus, lai dzēstu šī lietotāja/klienta personas datus no saviem sistēmas. Ja jūs esat bērna vecāks vai aizbildnis, kurš, jūsuprāt, ir atklājis personas datus EnvoyerSmsAnonyme, lūdzu, sazinieties ar mums pa pastu, lai šie dati tiktu dzēsti no mūsu sistēmas.
Cik tas ir nepieciešams Līguma izpildei, Klients izsaka piekrišanu, ka EnvoyerSmsAnonyme apstrādā viņa personas datus un tos nodod trešajām personām šim nolūkam.
EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības arī nodot personas datus vai citas informācijas iestādēm, kas veic izmeklēšanu, tostarp gadījumos, kad Produkts tiek izmantots nelikumīgi no Klienta puses, vai situācijās, kad EnvoyerSmsAnonyme ir juridiski jāsniedz šī informācija saskaņā ar tiesas lēmumu. Klients skaidri piekrīt šai datu atklāšanai.
Klienta izmantotā IP adrese tiek reģistrēta, izmantojot Produktu. Ja maksājums tiek veikts, izmantojot iDEAL, Bancontact, Sofort, eps vai Multibanco, Klienta izmantotā konta vai kredītkartes numurs, kā arī vārds, dzīvesvieta un/vai e-pasta adrese konta vai kartes turētājam tiks saglabāti. Par maksājumiem, kas veikti, izmantojot PayPal, tiks reģistrēta šāda informācija: vārds, e-pasta adrese un Klienta adrese. Ja maksājums tiek veikts ar kredītkarti, Apple Pay, Google Pay vai Microsoft Pay, tiks uzglabāti izmantotās kredītkartes dati. Ja maksājums tiek veikts pa tālruni, tiks reģistrēts izmantotais tālruņa numurs. Iepriekš minētie dati tiks saglabāti EnvoyerSmsAnonyme līdz 18 mēnešiem. Klients skaidri piekrīt šai datu apkopošanai un uzglabāšanai.
Ja Klients apkopo vai apstrādā personas datus citā veidā, izmantojot Produktu, viņš tiks uzskatīts par „datu pārzinis” saskaņā ar Regulu (ES) 2016/679 (GDPR). Tādēļ Klientam jānodrošina, ka šai datu apstrādei ir juridiska pamatojuma.
Klients apņemas atlīdzināt NosūtītSmsAnonīmi jebkādas trešo personu prasības vai sūdzības, tostarp, bet neaprobežojoties ar kompensācijas pieprasījumiem un sodām, ko uzlicis regulējošais dienests, kā arī visus zaudējumus, kas izriet no Klienta rīcības vai bezdarbības, kas pārkāpj vai tiek uzskatīta par pārkāpumu attiecībā uz piemērojamajiem privātuma aizsardzības likumiem, piemēram, GDPR.
Saskaņā ar Vispārējiem noteikumiem Klients nav tiesīgs vākt, sūtīt vai citādi glabāt personas datus (kā definēts GDPR 4. pantā) izmantojot, iekšā vai ar Produktu un/vai NosūtītSmsAnonīmi sistēmām (izņemot, ja Vispārējos noteikumos ir norādīts citādi). Tādējādi NosūtītSmsAnonīmi nevar uzskatīt par datu apstrādātāju saskaņā ar GDPR 4. pantu. Ja Klients neievēro šo pienākumu, NosūtītSmsAnonīmi saglabā savu nostāju, ka juridisku iemeslu dēļ to nevar kvalificēt par datu apstrādātāju saskaņā ar GDPR 4. pantu. Ja, neskatoties uz to, GDPR tomēr uzskatītu NosūtītSmsAnonīmi par datu apstrādātāju, zemāk minētās noteikumu daļas tiks piemērotas starp Pusēm, un tikai šajā konkrētajā gadījumā.
Šis pants ir vienošanās par datu apstrādi, kā tas aprakstīts GDPR 28. pantā.
Klients garantē, ka pastāv juridisks pamats personas datu apstrādei saskaņā ar GDPR 6(1) pantu.
NosūtītSmsAnonīmi apstrādā personas datus tikai Klienta labā un saskaņā ar tā rakstiskajām instrukcijām. Ja, pēc NosūtītSmsAnonīmi domām, šāda instrukcija pārkāpj GDPR vai jebkuru citu Eiropas vai nacionālo likumdošanu, kas attiecas uz datu aizsardzību, NosūtītSmsAnonīmi nekavējoties informēs Klientu.
NosūtītSmsAnonīmi ir tiesīgs piesaistīt trešās puses līguma izpildei. Tas ietver apakšuzņēmējus, piemēram, tīmekļa mitināšanas uzņēmumus. Ja ir izmaiņas attiecībā uz apakšuzņēmēju pievienošanu vai nomaiņu, Klients var iebilst pret šīm izmaiņām, kamēr Līgums starp Pusēm paliek spēkā.
Cik vien iespējams, NosūtītSmsAnonīmi palīdzēs Klientam, pēc pieprasījuma, izpildīt savu pienākumu atbildēt uz datu subjekta tiesību pieprasījumiem, saskaņā ar GDPR III nodaļu. NosūtītSmsAnonīmi var iekasēt no Klienta izmaksas, kas saistītas ar šo palīdzību, aprēķinātas pēc stundas likmes, kas noteikta Līgumā, vai, ja nav, pēc saprātīgas likmes.
Klients apņemas neatkarīgi atbildēt uz datu subjekta tiesību pieprasījumiem, kā definēts GDPR III nodaļā, ja tam ir pieejami nepieciešamie personas dati šiem pieprasījumiem.
Ņemot vērā apstrādes raksturu un informāciju, kas ir NosūtītSmsAnonīmi rīcībā, tas apņemas sniegt Klientam visu nepieciešamo atbalstu, pēc pieprasījuma, lai nodrošinātu atbilstību pienākumiem, kas noteikti GDPR 32. līdz 36. pantā. NosūtītSmsAnonīmi var iekasēt par šo atbalstu saskaņā ar stundas likmi, kas noteikta Līgumā, vai, ja nav, par saprātīgu likmi.
NosūtītSmsAnonīmi veiks visas nepieciešamās tehniskās un organizatoriskās darbības, kā noteikts GDPR 32. pantā, lai garantētu atbilstošu drošības līmeni, ņemot vērā identificētos riskus.
Ja gadījumā, ja EnvoyerSmsAnonyme konstatē, ka ir notikusi personas datu pārkāpšana, kā aprakstīts 33. un/vai 34. pantā GDPR (turpmāk tekstā – "Datu pārkāpums"), tas nekavējoties informēs Klientu. Šajā gadījumā EnvoyerSmsAnonyme apņemas, pēc Klienta pieprasījuma, sniegt visu nepieciešamo atbalstu, lai Klients varētu paziņot attiecīgajai uzraudzības iestādei, un, ja nepieciešams, informēt skartās personas noteiktajos termiņos.
EnvoyerSmsAnonyme, kā arī tās darbinieki ir saistīti ar personas datu konfidencialitātes nodrošināšanu, izņemot gadījumus, kad ir likumīga pienākuma atklāt vai kad EnvoyerSmsAnonyme uzdevums prasa šādu atklāšanu.
Attiecībā uz EnvoyerSmsAnonyme atbildību, vienīgi šajā pantā noteiktie nosacījumi, kā arī tie, kas vienoti Līgumā un Vispārējās noteikumos, ir spēkā.
EnvoyerSmsAnonyme neuzņemas atbildību par naudām, ko Klientam piemēro attiecīgā uzraudzības iestāde, piemēram, Nīderlandes datu aizsardzības iestāde, ja vien tas nav saistīts ar tīšu vainu vai nopietnu nolaidību no EnvoyerSmsAnonyme puses.
Trešo personu iespējamie pārkāpumi, kas piedalās Līguma izpildē, nevar tikt attiecināti uz EnvoyerSmsAnonyme.
Klientam ir tiesības pārbaudīt EnvoyerSmsAnonyme atbilstību tā pienākumiem saskaņā ar šo Līgumu, veicot auditu. Viņam par to jāinformē EnvoyerSmsAnonyme pēc iespējas ātrāk un jāprecizē, kurš veiks auditu, kā arī izvēlētā metode un grafiks.
EnvoyerSmsAnonyme būs saprātīgs laiks, lai izteiktu jebkādas iebildes pret audita veikšanu. Ja pirms audita uzsākšanas tiek izteiktas iebildes, Puses apņemas konsultēties, lai atrisinātu šos strīdus, ņemot vērā katras puses likumīgās intereses. EnvoyerSmsAnonyme nevar atteikties sadarboties audita veikšanā bez pamatota iemesla (piemēram, izvirzot nepamatotas iebildes). Visi izdevumi, kas saistīti ar šo auditā, būs Klienta ziņā.
Pēc pieprasījuma EnvoyerSmsAnonyme nodrošinās Klientam nepieciešamo informāciju, lai pierādītu atbilstību pienākumiem, kas noteikti GDPR 28. pantā.
11. Intelektuālā īpašuma tiesības
Klients garantē, ka Produkta izmantošana ne pārkāpj trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības. Viņam ir aizliegts dzēst vai mainīt jebkādas atsauces uz šīm intelektuālā īpašuma tiesībām.
EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības ieviest tehniskus pasākumus, lai aizsargātu savas intelektuālā īpašuma tiesības. Ja šādas aizsardzības tiek ieviestas Produktam un/vai saistītajām tiesībām, Klients tās nedrīkst dzēst vai apiet.
12. Sūdzību izskatīšanas procedūra
EnvoyerSmsAnonyme darīs visu iespējamo, lai atbildētu uz Klienta sūdzībām pēc iespējas ātrāk. Klients var iesniegt detalizētu sūdzību, sazinoties ar EnvoyerSmsAnonyme, izmantojot sekojošo e-pastu: esa.contact.hub@gmail.com. Ja tas ir saprātīgi iespējams, EnvoyerSmsAnonyme apņemas izskatīt sūdzību piecu darba dienu laikā pēc tās saņemšanas un sniegt būtisku atbildi pēc iespējas ātrāk.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne profesionālā kontekstā, viņam ir iespēja iesniegt sūdzību Strīdu izskatīšanas komitejā, izmantojot Eiropas ODR platformu, kas pieejama šajā vietnē: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Šajā pantā minētās sūdzību procedūras nekādā veidā neietekmē Pušu tiesības vērsties pie kompetentajām tiesām.
13. Beigu noteikumi
Tiesiskās attiecības starp Pusēm tiks regulētas un interpretētas saskaņā ar Francijas likumiem. Vīnes konvencija par pārdošanu nav piemērojama. Šie Vispārējie noteikumi ir sagatavoti visās iespējamās valodās. Ja ir pretrunas, priekšroka tiks dota Nīderlandes valodas versijai, kas pieejama vietnē https://envoyersmsanonyme.fr.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne profesionālā kontekstā, visi strīdi, kas izriet no līguma ar šo Klientu, tiks izskatīti tikai attiecīgajā tiesā, kurā dzīvo šis Klients.
Iepriekšējais punkts neattiecas, ja Klients rīkojas savā komerciālajā, rūpnieciskajā, amatniecības vai profesionālajā darbībā. Šādā gadījumā visi strīdi, kas saistīti ar līgumu starp EnvoyerSmsAnonyme un Klientu, kurš rīkojas profesionālā kontekstā, tiks izskatīti tikai Francijas tiesā.
Klienta tiesības saskaņā ar Līgumu nedrīkst nodot trešajām personām bez iepriekšējas rakstiskas piekrišanas no EnvoyerSmsAnonyme.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne profesionālā kontekstā. Šādas klauzulas nebūs daļa no vienošanās starp EnvoyerSmsAnonyme un fizisku personu, kas rīkojas neprofesionāli.
Ja kāda Līguma norma tiek atzīta par spēkā neesošu, atcelamu vai neizpildāmu, Līgums paliks spēkā. Puses centīsies aizstāt šo normu ar jaunu, juridiski derīgu, kas pēc iespējas atbilst iepriekšējās normas mērķim un efektam.