Lietošanas noteikumi:
Šie lietošanas noteikumi attiecas uz ikvienu, kurš vēlas piekļūt tekstu ziņojumu pakalpojumiem, kas piedāvāti šajā tīmekļa vietnē. Lai iepazītos ar mūsu vispārējiem noteikumiem, lūdzu, skatiet PDF failu angļu valodā. Izmantojot šo vietni, jūs apliecināt, ka esat iepazinies ar mūsu vispārējiem noteikumiem un pilnībā tos pieņemat.
Apraksts:
- Vispārējie noteikumi: šie pakalpojuma lietošanas noteikumi.
- GDPR: Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 par fizisko personu datu aizsardzību un to brīvu apriti, atceļot 95/46/EK direktīvu.
- Klients: jebkura fiziska persona, kas ir vismaz 16 gadus veca, vai jebkura juridiska persona, kas piekļūst pakalpojumiem un ir noslēgusi līgumu ar EnvoyerSmsAnonyme vai saņēmusi piedāvājumu vai aprēķinu no viņa.
- Līgums: līgums starp EnvoyerSmsAnonyme un Klientu, kas attiecas uz pakalpojuma izmantošanu.
- Puses: kopīgi apzīmē EnvoyerSmsAnonyme un Klientu.
- Produkti: visi SMS pakalpojumi, kas pieejami caur mājaslapu envoyersmsanonyme.fr.
- EnvoyerSmsAnonyme: zīmols, ko pārvalda uzņēmums EnvoyezSmsAnonyme, kura juridiskā adrese atrodas Lillē.
1. Informācija par Operatoru (EnvoyerSmsAnonyme)
- Uzņēmuma nosaukums: EnvoyezSmsAnonyme, uzņēmums reģistrēts Lillē.
- E-pasts: Jebkuru jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums uz esa.contact.hub@gmail.com.
2. Vispārējo noteikumu piemērošanas joma
Šie Vispārējie noteikumi regulē visas piedāvājumus, komerciālās attiecības, līgumus un juridiskās mijiedarbības, esošās vai nākotnes, starp EnvoyerSmsAnonyme un Klientu. Klienta iespējamie vispārējie noteikumi ir skaidri izslēgti.
Piekļūstot pakalpojumiem, tos izmantojot, lejupielādējot vai publicējot saturu caur tiem, Klients atzīst, ka ir izlasījis, sapratis un pieņēmis šos Vispārējos noteikumus.
3. Piedāvājums un Līguma noslēgšana
Ja nav skaidri norādīts citādi, visi EnvoyerSmsAnonyme piedāvājumi ir bez saistībām. Jebkura acīmredzama kļūda piedāvājumā (ieskaitot tipogrāfiskas kļūdas) nevar radīt EnvoyerSmsAnonyme atbildību. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Klients noklikšķina uz apstiprinājuma pogas, piemēram, "Sūtīt" vai "Turpināt" kādā no platformas vietnēm.
4. Maksāšanas noteikumi
Visas norādītās cenas ir izteiktas eiro un ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN), kā arī jebkuru citu piemērojamo nodokli, ja nav skaidri norādīts citādi. Ja līgumā vai piedāvājumā, ko izsniedz EnvoyerSmsAnonyme, nav norādīts citādi, maksājums jāveic nekavējoties pēc līguma noslēgšanas. Jebkurā gadījumā maksājumam jānotiek ne vēlāk kā piecu (5) kalendāro dienu laikā pēc līguma noslēgšanas.
Klients nekādā gadījumā nevar veikt kompensāciju starp jebkuru prasību, kas viņam ir pret EnvoyerSmsAnonyme, un jebkuru prasību, kas ir EnvoyerSmsAnonyme pret viņu, ja vien nav skaidras un iepriekšējas piekrišanas no EnvoyerSmsAnonyme.
Ja Klientam patērētājam ir kavējums maksājumā, un pēc tam, kad ir pagājuši četri (14) dienas bez atbildes uz brīdinājumu, tiks piemērotas kavējuma sankcijas saskaņā ar Komerclikuma 441-10. panta noteikumiem. Šīs sankcijas tiks aprēķinātas, pamatojoties uz likumīgā procentu likmes trīskāršu apmēru. Turklāt profesionālais Klients būs jāmaksā fiksēta 40 eiro summa par parādu atgūšanu, saskaņā ar Komerclikuma 441-5. panta noteikumiem, neskarot papildu izdevumus, kas radušies parāda atgūšanas procesā.
Ja Klients darbojas profesionālā kārtībā, tad no pirmās kavējuma dienas automātiski tiks piemēroti ārpustiesas parādu atgūšanas izdevumi, kas būs 15 % no pamatparāda summas, ar minimālo apmēru 40 eiro.
5. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Patērētāju likuma 221-28. pantu Klients patērētājs skaidri apstiprina, ka pakalpojums, ko sniedz EnvoyerSmsAnonyme, ir pilnībā izpildīts pirms četrpadsmit (14) dienu atteikuma termiņa beigām. Tāpēc viņš skaidri atsakās no savām atteikuma tiesībām. Atteikuma tiesības nekādā gadījumā neattiecas uz Klientiem, kas darbojas profesionālā kārtībā.
6. Klienta tiesības, pienākumi un atbildība
Klients garantē, ka viņam ir vismaz sešpadsmit (16) gadi, kad viņš piekļūst vai izmanto pakalpojumu. Izmantojot produktu, viņam jāuzvedas atbildīgi un saskaņā ar saprātīga interneta un SMS pakalpojumu lietotāja cerībām.
Klients apņemas neizmantot pakalpojumu, lai sūtītu nelegālas ziņas vai komunikācijas Anonīmiem vai trešajām personām. Īpaši viņam ir aizliegts sūtīt, neierobežojot, aizskarošas, rasistiskas, diskriminējošas, pornogrāfiskas, provokatīvas ziņas vai veikt nesankcionētus sūtījumus komerciāliem, ideoloģiskiem vai labdarības mērķiem (tā sauktais SPAM). Klientam ir arī aizliegts izmantot pakalpojumu nelikumīgiem vai noziedzīgiem mērķiem.
Klients garantē, ka datu ievade un ziņu sūtīšana, izmantojot pakalpojumu, nekādā veidā nepārkāps trešo personu tiesības, tostarp intelektuālā īpašuma tiesības.
Klientam ir stingri aizliegts veikt savus procesus vai programmas, vai ārējus procesus, uz EnvoyerSmsAnonyme sistēmām un produktiem. Klientam arī jāatturas no programmatūras vai citu līdzekļu izmantošanas, kas varētu traucēt pakalpojumu sniegšanu citiem lietotājiem.
Klients apņemas likumīgi izmantot sūtītāja adresi, rūpējoties par to, lai neizmantotu tālruņu numurus, kas nepieder viņam, izdomātus vārdus (ieskaitot tirdzniecības nosaukumus, vārdus vai uzvārdus, kas nav Klienta), kā arī nelikumīgus terminus vai simbolus.
Klients nekādā gadījumā nav atļauts ievadīt, pārraidīt vai glabāt personas datus (saskaņā ar GDPR 4. pantu) caur vai saistībā ar Produktu un/vai EnvoyerSmsAnonyme sistēmām, izņemot personas datus, kas nepieciešami, lai nodrošinātu iepriekš minētā pienākuma izpildi.
Neskatoties uz šajā sadaļā noteiktajiem pienākumiem, Klients saglabā pilnu atbildību par datu ievadi Produktā, kā arī ziņu un/vai komunikāciju sūtīšanu. EnvoyerSmsAnonyme neveic nekādas pārbaudes par ievadīto informāciju vai nosūtītajām ziņām.
Tādēļ Klients paliek juridiski atbildīgs par visām ievadītajām datiem, kā arī par nosūtītajiem ziņojumiem vai komunikācijām.
Klients apņemas arī atlīdzināt EnvoyerSmsAnonyme jebkādas trešo personu prasības (ieskaitot, bet neaprobežojoties ar, zaudējumu atlīdzību, trešo personu kompensācijām un regulējošo iestāžu uzliktajām naudām), kas izriet no viņa rīcības vai bezdarbības, kas ir pretējā šajā pantā noteiktajām saistībām.
Ja Klients nepilda kādu no iepriekš minētajām saistībām, viņam nekavējoties jāmaksā EnvoyerSmsAnonyme soda nauda 5000 EUR par katru pārkāpumu, bez iepriekšējas brīdināšanas vai bojājumu pierādījumiem. Šī soda nauda ir jāmaksā, neietekmējot EnvoyerSmsAnonyme citus tiesiskos līdzekļus, tostarp iespēju pieprasīt papildu kompensācijas.
Ja Klients neievēro savas līgumsaistības, EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības apturēt piekļuvi pakalpojumiem, bloķējot IP adresi, bankas konta numuru, kredītkartes numuru un/vai e-pasta adresi, ko Klients izmanto, lai piekļūtu Produktam.
7. EnvoyerSmsAnonyme tiesības, pienākumi un atbildība
EnvoyerSmsAnonyme apņemas pildīt Līgumu ar rūpību un atbilstoši.
Datumi, pieejamības laiki un piegādes termiņi, ko sniedz EnvoyerSmsAnonyme, ir tikai aplēses un nekādā gadījumā nav stingri solījumi. Šo informāciju nevar uzskatīt par obligātiem termiņiem, ja nav izteikti norādīts citādi.
Ja rodas traucējumi, kas saistīti ar interneta savienojumu vai aparatūras un/vai programmatūras defektu, EnvoyerSmsAnonyme centīsies atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk, tomēr par to nebūs atbildīga. Ja šī defekts ir saistīts ar trešo personu, EnvoyerSmsAnonyme nebūs atbildīga par traucējumu ilgumu vai tā rašanos. Ja traucējumi ir saistīti ar Klienta rīcību, atjaunošanas izmaksas būs Klienta pienākums.
EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības arī uz laiku apturēt savus pakalpojumus apkalpošanas darbu veikšanai, bez jebkādas atbildības no tās puses.
Visbeidzot, EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā negarantē, ka ziņojumi vai komunikācijas, kas nosūtītas, izmantojot Produktu, sasniegs adresātu tādā veidā, kā tie tika nosūtīti, vai ka tie tiks saņemti paredzētajā laikā.
Tādēļ EnvoyerSmsAnonyme atsakās no jebkādas atbildības par nepareizu vai novēlotu ziņojuma vai komunikācijas saņemšanu.
8. Atbildība
EnvoyerSmsAnonyme sniegtie Produkti ir paredzēti izmantošanai tikai Eiropas Ekonomikas Zonā (EEZ) un Francijā. Ja kāds no Produktiem tiek izmantots ārpus EEZ, Klients uzņemas vienīgi riskus, kas saistīti ar šo izmantošanu. Tādēļ EnvoyerSmsAnonyme atsakās no jebkādas atbildības par savu Produktu izmantošanu ārpus EEZ.
Ja EnvoyerSmsAnonyme neizpilda savas līgumsaistības, tās atbildība ir ierobežota līdz tiešajiem zaudējumiem, kas nepārsniedz Klienta samaksāto summu pēdējo divpadsmit mēnešu laikā pirms incidenta, ar maksimālo ierobežojumu 2500 EUR par notikumu vai saistītu notikumu sēriju. Šie atbildības ierobežojumi neattiecas gadījumos, kad ir nodarīts ļaunprātīgs nodarījums vai smaga nolaidība no EnvoyerSmsAnonyme puses.
EnvoyerSmsAnonyme noraida jebkādu atbildību par citiem zaudējumu veidiem, tostarp, bet neaprobežojoties ar, netiešiem, sekas zaudējumiem vai zaudējumiem, kas saistīti ar ieņēmumu vai peļņas zudumu.
EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā nevar tikt uzskatīta par atbildīgu par kavējumiem, datu zudumu, termiņu neievērošanu, kas radusies izmaiņu dēļ Klienta apstākļos, informācijā vai materiālos, vai par zaudējumiem, kas radušies no informācijas vai padomiem, ko sniedzis EnvoyerSmsAnonyme, un kas nav skaidri iekļauti Līgumā. Šie atbildības izņēmumi neattiecas gadījumos, kad ir nodarīts ļaunprātīgs nodarījums vai smaga nolaidība.
Lai varētu prasīt atlīdzību, Klientam jāziņo par jebkādiem izpildes trūkumiem divu mēnešu laikā pēc piegādes. Ja trūkums tiek konstatēts, EnvoyerSmsAnonyme var, saprātīgā termiņā, to novērst, nepienākoties maksāt atlīdzību.
Ikviena Klienta prasība pret EnvoyerSmsAnonyme tiks uzskatīta par novēlotu pēc divpadsmit mēnešiem no incidenta, ja Klients nav veicis atbilstošus pasākumus attiecībā uz šo prasību.
Ja EnvoyerSmsAnonyme vai tās darbinieku vai pakļauto personu, par kurām tā ir atbildīga, rīcība ir bijusi nepareiza, EnvoyerSmsAnonyme atbildība tiks ierobežota līdz maksimālai summai 2500 EUR. Šis atbildības ierobežojums neattiecas gadījumos, kad ir nodarīts ļaunprātīgs nodarījums vai smaga nolaidība.
EnvoyerSmsAnonyme noteiktie atbildības ierobežojumi un izņēmumi attiecas arī uz visām fiziskām vai juridiskām personām, darbiniekiem vai pakļautajiem, kurus EnvoyerSmsAnonyme piesaista Līguma izpildei.
Šajā pantā minētie atbildības ierobežojumi un izņēmumi nekādā veidā neierobežo citus EnvoyerSmsAnonyme noteiktos atbildības izņēmumus un ierobežojumus, kas iekļauti šajās Vispārējās noteikumos.
9. Nepārvarama vara
Papildus noteikumiem, ja EnvoyerSmsAnonyme neizpilda savas saistības pret Klientu, tas tiek uzskatīts par nepārvaramas varas gadījumu, ja tas ir saistīts ar apstākļiem, kas ir neatkarīgi no EnvoyerSmsAnonyme gribas un traucē pilnīgu vai daļēju saistību izpildi vai padara šo izpildi nepamatoti prasīgu. Šie apstākļi ietver, bet neaprobežojas ar, piegādātāju vai citu trešo personu neizpildi, elektroenerģijas padeves traucējumiem, datorvīrusiem, streikiem un darba apturēšanu.
Ja šāda situācija rodas un traucē EnvoyerSmsAnonyme izpildīt savas saistības pret Klientu, šīs saistības var tikt apturētas, kamēr EnvoyerSmsAnonyme nav spējīga tās izpildīt. Ja šī situācija ilgst desmit darba dienas, gan EnvoyerSmsAnonyme, gan Klients ir tiesīgi rakstiski izbeigt visu vai daļu no Līguma. Šajā gadījumā EnvoyerSmsAnonyme nekādā gadījumā nebūs jāmaksā kompensācija par jebkādiem zaudējumiem, pat ja tā gūst labumu no šīs force majeure situācijas.
10. Konfidencialitāte
EnvoyerSmsAnonyme produkti nav paredzēti bērniem, kas jaunāki par sešpadsmit (16) gadiem. EnvoyerSmsAnonyme neizsaka, neapkopo un neuzglabā apzināti informāciju no personām, par kurām tā zina, ka tās ir jaunākas par sešpadsmit (16) gadiem. Neviena produkta daļa nav izstrādāta, lai piesaistītu auditoriju, kas ir jaunāka par sešpadsmit (16) gadiem. Turklāt EnvoyerSmsAnonyme nesūta nekādus paziņojumus personām, kas apgalvo, ka ir jaunākas par sešpadsmit (16) gadiem. Ja EnvoyerSmsAnonyme uzzina, ka lietotājs vai klients ir jaunāks par sešpadsmit (16) gadiem, tā veiks nepieciešamos pasākumus, lai dzēstu šī lietotāja/klienta personas datus no saviem sistēmām. Ja jūs esat vecāks vai aizbildnis bērnam, par kuru domājat, ka tas ir sniedzis personas datus EnvoyerSmsAnonyme, lūdzu, sazinieties ar mums pa pastu, lai šie dati tiktu dzēsti no mūsu sistēmas.
Cik tas ir nepieciešams Līguma izpildei, Klients izsaka piekrišanu, ka EnvoyerSmsAnonyme apstrādā viņa personas datus un nodod tos trešajām pusēm šim mērķim.
EnvoyerSmsAnonyme patur tiesības nodot personas datus vai citas informācijas, tostarp gadījumos, kad Produkts tiek izmantots nelikumīgi Klienta, vai situācijās, kad EnvoyerSmsAnonyme ir juridiski pienākums sniegt šos datus saskaņā ar tiesas lēmumu. Klients skaidri piekrīt šai datu atklāšanai.
Klienta izmantotā IP adrese tiek reģistrēta, lietojot Produktu. Veicot maksājumus caur iDEAL, Bancontact, Sofort, eps vai Multibanco, tiek saglabāts Klienta izmantotā konta vai kredītkartes numurs, kā arī konta vai kartes turētāja vārds, dzīvesvieta un/vai e-pasta adrese. Par maksājumiem, kas veikti ar PayPal, tiks reģistrēta šāda informācija: vārds, e-pasta adrese un Klienta adrese. Ja maksājums tiek veikts ar kredītkarti, Apple Pay, Google Pay vai Microsoft Pay, tiks uzglabāti arī izmantotās kredītkartes dati. Ja maksājums tiek veikts pa tālruni, tiks reģistrēts izmantotais tālruņa numurs. Iepriekš minētie dati tiks uzglabāti piecus 18 mēnešus. Klients skaidri piekrīt šai datu vākšanai un uzglabāšanai.
Ja Klients savāc vai apstrādā personas datus jebkādā citā veidā, lietojot Produktu, tas tiks uzskatīts par "datu pārziņu" saskaņā ar Eiropas Regulu (ES) 2016/679 (GDPR). Tāpēc Klientam jānodrošina, ka šim datu apstrādei ir likumīgs pamats.
Klients apņemas atlīdzināt EnvoyerSmsAnonyme par jebkuru trešo personu prasību vai sūdzību, tostarp, bet neaprobežojoties ar kompensācijas prasībām un naudas sodu, ko uzliek regulatīvā iestāde, kā arī visiem zaudējumiem, kas izriet no Klienta rīcības vai bezdarbības, kas pārkāpj vai tiek uzskatīta par pārkāpumu attiecīgajos privātuma aizsardzības likumos, tostarp GDPR.
Saskaņā ar Vispārējiem noteikumiem Klients nav tiesīgs vākt, sūtīt vai citādi uzglabāt personas datus (kā noteikts GDPR 4. pantā) caur, iekšā vai ar Produktu un/vai SendSmsAnonyme sistēmām (ja vien Vispārējos noteikumos nav norādīts citādi). Tādējādi, SendSmsAnonyme nevar uzskatīt par datu apstrādātāju saskaņā ar GDPR 4. pantu. Ja Klients neievēro šo pienākumu, SendSmsAnonyme uzsver, ka juridisku iemeslu dēļ to nevar kvalificēt par datu apstrādātāju saskaņā ar GDPR 4. pantu. Ja, neskatoties uz to, GDPR tomēr uzskatītu SendSmsAnonyme par datu apstrādātāju, zemāk minētās normas tiks piemērotas starp pusēm, un tikai šajā konkrētajā gadījumā.
Šis pants ir vienošanās par datu apstrādi, kā tas aprakstīts GDPR 28. pantā.
Klients garantē, ka pastāv juridisks pamats personas datu apstrādei saskaņā ar GDPR 6(1) pantu.
SendSmsAnonyme apstrādā personas datus tikai Klienta vārdā un saskaņā ar tā rakstiskajām instrukcijām. Ja, pēc SendSmsAnonyme domām, šāda instrukcija pārkāpj GDPR vai jebkuru citu Eiropas vai nacionālo tiesību aktu par datu aizsardzību, SendSmsAnonyme nekavējoties informēs Klientu.
SendSmsAnonyme ir tiesības pieaicināt trešās puses līguma izpildei. Tas ietver apakšuzņēmējus, piemēram, tīmekļa mitināšanas uzņēmumus. Ja notiek izmaiņas attiecībā uz apakšuzņēmēju pievienošanu vai nomaiņu, Klients var iebilst pret šīm izmaiņām, kamēr līgums starp pusēm ir spēkā.
Cik vien iespējams, SendSmsAnonyme palīdzēs Klientam, uz vienkāršu pieprasījumu, izpildīt savu pienākumu atbildēt uz personu tiesību pieprasījumiem, saskaņā ar GDPR III nodaļu. SendSmsAnonyme varēs iekasēt no Klienta izmaksas, kas saistītas ar šo palīdzību, aprēķinātas, pamatojoties uz līgumā noteikto stundas tarifu vai, ja tāda nav, uz saprātīgu tarifu.
Klients apņemas patstāvīgi atbildēt uz personu tiesību pieprasījumiem, kā noteikts GDPR III nodaļā, ja tam ir piekļuve nepieciešamajiem personas datiem šiem pieprasījumiem.
Ņemot vērā apstrādes dabu un informāciju, kas ir pieejama SendSmsAnonyme, šis pēdējais apņemas sniegt visu nepieciešamo atbalstu Klientam, uz vienkāršu pieprasījumu, lai nodrošinātu atbilstību pienākumiem, kas noteikti GDPR 32. līdz 36. pantā. SendSmsAnonyme varēs iekasēt šo atbalstu saskaņā ar līgumā noteikto stundas tarifu vai, ja tāda nav, par saprātīgu tarifu.
SendSmsAnonyme veiks visas nepieciešamās tehniskās un organizatoriskās darbības, kā noteikts GDPR 32. pantā, lai nodrošinātu atbilstošu drošības līmeni, ņemot vērā identificētos riskus.
Ja SendSmsAnonyme konstatēs pārkāpumu, kas saistīts ar personas datiem, kā aprakstīts GDPR 33. un/vai 34. pantā (turpmāk tekstā – "Datu pārkāpums"), tas nekavējoties informēs Klientu. Šajā gadījumā, ja Klients to pieprasa, SendSmsAnonyme apņemas sniegt visu nepieciešamo atbalstu, lai ļautu Klientam paziņot attiecīgajai uzraudzības iestādei un, ja nepieciešams, informēt attiecīgās personas noteiktajos termiņos.
AnonīmoSmsSūtīšana un tās darbinieki ir atbildīgi par personas datu konfidencialitātes nodrošināšanu, izņemot gadījumus, kad ir likumīgas prasības atklāšanai vai kad AnonīmoSmsSūtīšana to prasa.
Attiecībā uz AnonīmoSmsSūtīšanas atbildību, spēkā ir tikai šajā pantā noteiktās normas, kā arī tās, kas noteiktas Līgumā un Vispārīgajos noteikumos.
AnonīmoSmsSūtīšana neuzņemas atbildību par naudas sodiem, ko Klientam uzliek kompetentā regulējošā iestāde, piemēram, Nīderlandes Datu aizsardzības iestāde, ja tas nav saistīts ar AnonīmoSmsSūtīšanas tīšu rīcību vai nopietnu nolaidību.
Trešo pušu iespējami pārkāpumi, kas iesaistīti Līguma izpildē, nevar tikt attiecināti uz AnonīmoSmsSūtīšanu.
Klientam ir tiesības pārbaudīt AnonīmoSmsSūtīšanas atbilstību šajā Līgumā noteiktajām saistībām, veicot auditu. Viņam jāinformē AnonīmoSmsSūtīšana pēc iespējas ātrāk un jāprecizē, kurš veiks auditu, kā arī izvēlētā metode un grafiks.
AnonīmoSmsSūtīšanai būs saprātīgs laiks, lai izteiktu iebildumus pret audita veikšanu. Ja iebildumi tiek izteikti pirms audita uzsākšanas, Puses apņemas konsultēties, lai atrisinātu šos strīdus, ņemot vērā katras puses likumīgās intereses. AnonīmoSmsSūtīšana nevar atteikties sadarboties auditā bez pamatota iemesla (piemēram, izsakot nepamatotus iebildumus). Visi izdevumi, kas saistīti ar šo auditu, būs Klienta ziņā.
Pēc pieprasījuma AnonīmoSmsSūtīšana sniegs Klientam nepieciešamo informāciju, lai pierādītu atbilstību 28. pantā noteiktajām RGPD prasībām.
11. Intelektuālā īpašuma tiesības
Klients garantē, ka Produkta izmantošana nepārkāpj trešo pušu intelektualā īpašuma tiesības. Viņam ir aizliegts dzēst vai mainīt jebkādas atsauces uz šīm intelektualā īpašuma tiesībām.
AnonīmoSmsSūtīšana patur tiesības ieviest tehniskus pasākumus, lai aizsargātu savas intelektualā īpašuma tiesības. Ja šādas aizsardzības tiek ieviestas Produktam un/vai saistītajām tiesībām, Klients nevar tos dzēst vai apiet šos pasākumus.
12. Sūdzību izskatīšanas procedūra
AnonīmoSmsSūtīšana darīs visu iespējamo, lai atbildētu uz Klienta sūdzībām pēc iespējas ātrāk. Klients var iesniegt detalizētu sūdzību, sazinoties ar AnonīmoSmsSūtīšanu, izmantojot šādu e-pasta adresi: esa.contact.hub@gmail.com. Ja tas ir saprātīgi veicams, AnonīmoSmsSūtīšana apņemas izskatīt sūdzību piecu darba dienu laikā pēc tās saņemšanas un sniegt būtisku atbildi pēc iespējas ātrāk.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne profesionālā kontekstā, viņam ir arī iespēja iesniegt sūdzību Strīdu komisijā, izmantojot Eiropas ODR platformu, kas pieejama šajā tīmekļa vietnē: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Šajā pantā minētās sūdzību izskatīšanas procedūras neietekmē Pušu tiesības vērsties pie kompetentajām tiesām.
13. Noslēguma noteikumi
Juridiskās attiecības starp pusēm tiks regulētas un interpretētas saskaņā ar Francijas likumiem. Vīnes konvencija par tirdzniecību nav piemērojama. Šie Vispārīgie noteikumi ir sagatavoti visās iespējamās valodās. Ja rodas pretrunas, noteicošā būs Nīderlandes versija, kas pieejama vietnē https://envoyersmsanonyme.fr.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne darba ietvaros, visi strīdi, kas izriet no līguma ar šo Klientu, tiks izskatīti tikai attiecīgajā tiesā, kas atrodas šī Klienta dzīvesvietā.
Iepriekšējais punkts neattiecas, ja Klients rīkojas savas komerciālās, rūpnieciskās, amatniecības vai profesionālās darbības ietvaros. Šajā gadījumā visi strīdi, kas saistīti ar līgumu starp EnvoyerSmsAnonyme un Klientu, kurš darbojas profesionālā kontekstā, tiks izskatīti tikai Francijas tiesā.
Klienta tiesības saskaņā ar Līgumu nevar nodot trešajām personām bez iepriekšējas rakstiskas piekrišanas no EnvoyerSmsAnonyme.
Ja Klients ir fiziska persona, kas rīkojas privāti un ne darba ietvaros. Šādas noteikumu daļas nebūs daļa no vienošanās starp EnvoyerSmsAnonyme un fizisku personu, kas rīkojas neprofesionāli.
Ja kāds Līguma nosacījums tiek atzīts par spēkā neesošu, atceļamu vai neizpildāmu, Līgums paliks spēkā. Puses centīsies aizstāt šo nosacījumu ar jaunu, juridiski spēkā esošu nosacījumu, kam ir pēc iespējas līdzīgs mērķis un efekts kā atceltajam nosacījumam.